Τρίτη

Σημερα γα- σημερα γαμος γινεται...

σε ωραιο περιβολι... Καλα ωραιο περιβολι δεν ηταν, γαμος δεν ηταν, αλλα δεν ξερω αλλο γαμοτραγουδο.
Αρραβωνιαστηκε ο λογιστης της εταιρειας μας σημερα κ εμεις για να τιμησουμε τα εθιμα, ντυθηκαμε σαν νεκροθαφτες κ πηραμε τους δρομους για τη Λευκωσια. Ευκαιρια να δουμε πως γινονται οι αρραβωνες στο νησι.
Φτασαμε στο "κεντρο" που γινονταν τα χαρτωματα [ετσι ονομαζονται οι αρραβωνες εδω, μαλλον απο τις λιρες που μαζευει το ζευγαρι]. Μας υποδεχτηκε απαλη soul μουσικουλα, χωρις λογια, η γνωστη κ ως karaoke version.
Το ζευγαρι στολισμενο σαν τη μητροπολη το πασχα να υποδεχεται τον κοσμο κ να μαζευει τα φακελλακια. Τα οποια ηταν γεματα με 20λιρα τουλαχιστον. Με προχειρους υπολογισμους αποφασισα να αρραβωνιαστω κ εγω, αφου στο κεντρο υπηρχαν τουλαχιστον 700-800 ατομα. Βγαλε τα εξοδα του φαγητου, πρεπει να εβγαλαν γυρω στις 5-7000 λιρες καθαρες.

Ετοιμαστειτε, αρραβωνιζεται ο δουλος του θεου Ηλιας κτλ. Ειστε ολοι καλεσμενοι, το κουτι για τα φακελλακια θα ειναι διπλα στον πατερα μου.
Επιγραμματικα θα αναφερω σκηνικα απειρου καλλους, τα οποια υπεπεσαν στην αντιληψη μου

- Πως εισαι ετσι μωρη; Μεσα στο νταλα καλοκαιρι, καλσον φοραει μονο η θεια μου στην Αυστραλια. Κ ειδικα οταν εισαι σαν ορκα κ φορας κ δικτυωτο, τοτε θυμιζεις ρολο χοιρινο σε τσιγκελι κρεοπωλειου.
- Μεινετε μακρυα απο τον μπουφε, ειδικα οταν γυρω του βρισκονται μακρυνες θειες η γειτονισες. Δεν βλεπουν κ καλα κιολας με αποτελεσμα να εχω στο δεξι μου χερι τα σημαδια απο το πηρουνι της θειας Μαγδαλως, γιατι δεν το προσεξε την ωρα που πηγαινε να χτυπησει τον εβδομο κεφτε. Ευτυχως το πηρουνι ηταν πλαστικο κ ψιλοστραβωσε κ τη γλυτωσα
- Καποιοι γονεις αμολανε τα παιδακια τους οπου βρουν για να παιξουν. Με αυτο τον τροπο μπορουν να περασουν μερικες ησυχες στιγμες, ενω οι υπολοιποι καλεσμενοι αρχιζουν τις επικλησεις στον Αγιο Ηρωδη

hint για ατελειωτο γελιο..
οταν βλεπετε πιτσιρικια να λυσσανε στο παιχνιδι διπλα σας κ να σας εχουν παρει τα αυτια, αφιερωστε λιγο χρονο κ διοργανωστε τους αγωνες καρατε. Για να μην ανησυχησουν οι γονεις τους, στην αρχη καντε το αγωνα επιδειξης. Μετα πειτε τους να βαρανε ελευθερα κ μαλιστα υποδειξτε τους κ συγκεκριμενα σημεια. Σε λιγα λεπτα θα εχουν πλακωθει στις μπουνιες, θα εχουν πλανταξει στο κλαμα κ οι δικοι τους θα τα εχουν κανει τουλουμι στο ξυλο μαζευοντας τα. Ετσι θα μπορεσετε να ηρεμησετε

- Για καποιο ανεξηγητο λογο οι dj που αναλαμβανουν την μουσικη επενδυση σε τετοια γεγονοτα, εχουν την εντυπωση οτι τραγουδια οπως "οι χωρισμενοι δεν γιορταζουνε ποτε", "μπρος στην εκκλησια" κτλ, ταιριαζουν σε γαμους κ αρραβωνες. Να δειτε με τι χαρα τα χορευε ο γαμπρος κ η νυφη
- Σε καποια στιγμη προς το τελος της βραδυας, ο γαμπρος γυριζε με υγραντηρα ανα χειρας κ μοιραζε πουρα στον κοσμο. Ακριβα πουρα. Να θυμηθω τη Δευτερα να ριξω μια ματια στα τιμολογια, τις αποδειξεις κ τα βιβλια της εταιρειας
- Ξερω οτι σας σπαω τα νευρα με τις παυλιτσες αλλα κατα βαθος με αγαπατε
- Παρα τις φιλοτιμες προσπαθειες καποιων καλεσμενων, τελικα δεν καταφεραν να απογειωθουν κουνωντας τα χερια τους οταν χορευαν κατι που εμοιαζε με ζειμπεκικο. Ισως επειδη ειχαν φαει παρα πολυ
- Ο παρκαδορος με κοιταγε σαν χανος οταν του ζητησα να μου φερει τη Φεραρι. Μου απαντησε, ασπρος απο τον τρομο, οτι δεν υπαρχει καμια φεραρι. Του εβαλα τις φωνες οτι μου κλεψανε το αυτοκινητο κ οτι δεν το προσεχανε κ οτι θα δουλευουν ολη τους τη ζωη να μου το πληρωσουν. Οταν μπηκε πανικοβλητος μεσα να φωναξει το διευθυντη, μπηκα στο mazda μου κ εφυγα.

ΥΓ ειπα για ζειμπεκικο, κ θυμηθηκα ενα πολυ καλο θεμα για το συγκεκριμενο χορο. Θα μπει μονο του ομως αμεσως μετα

Δεν υπάρχουν σχόλια: