Πέμπτη

ΔΡΟΜΟΙ................

Πως τα φερνει η νυχτα ποτέ δεν κατάλαβα .
Μα το ξέρω από το πρωι ότι ηρθε πάλι .

Ηρθε πάλι απροσκλητος να μου πει , να μου δειξει , να με προβληματισει
Και εγώ να τον κοιτώ , να τον ακουω και στο τελος απλά να τον πολεμησω .
Για να διωξω αυτό το κακό .
Μα δεν ξέρω αν είναι κακό . Δεν ξέρω αν είναι εχθρος …
Δεν είναι ομορφος δεν φερνει στολιδια , μόνο λόγια και τοπους μακρινους , δρομους αδειους , λευτερους , αληθινους λέει ….…
μερη .. θαλασες γαλαζες , ουρανους γεματους αστρα, και χαμογελα
αληθινά χαμόγελα λεει … .
και όλα αυτά …. Αν του δωσω τα κλειδια του καστρου μου …
αν ανοιξω ξανά την καρδιά μου να πάρει αερα , όχι να του την δωσω ..
να ξεμουχλιασει μονο, να την λευτερωσω , να αναπνευση να οξυγονωθει ,λέει αυτός….

Και όμως εγώ θα τον πολεμησω ξανά και ας μην ξέρω .
Και ας μην μαθω .
έτσι απλά επειδή μου το μαθατε εσείς , μικρα ανθρωπακια αυτου του
κοσμου … Έτσι επειδή ίσως είναι δικος σας εχθρος …
Επειδή δουλεια σας είναι να σκλαβωνεται ψυχες ….καρδιες …
ανθρώπους ….

Να φτιαχνετε κοσμους …Με ψευτικους νόμους …. Με ψεύτικα χαμόγελα …. Με κρυες καρδιες
Με τις μαύρες σας ψυχες …

Και ναι θα πολεμησω πάλι ξανά τον ΔΡΟΜΟ αυτόν που κοιτω ,τον δρομο αυτόν που με κοιτά και θε να με ταξιδεψει …

Τουτο το βράδυ …θα πολεμησω ξανά για τις μαύρες ψυχες σας .
Για εσάς ……για την αγνοια μου …..για την ησυχια μου ….

Μα αν βρω την δύναμη ποτέ και κάνω το πρώτο βημα ….
Τότε Να φοβαστε περισσότερο εσείς …Και ας φοβαμε εγώ πρωτος μην χαθω μην πεθανω φευγοντας από το δικο σας κόσμο …
Θα φοβαμαι και εγώ αλλά θα μαθω την αλήθεια και αν πεθανω με το βημα τουτο …. θα είναι για μια ανασα καθαρου αερα ….

Εσείς να ζητε με τον φοβο … όταν κάνω το βημα τουτο μην και ζησω , γιατί δεν θα υπαρχετε για μένα πια . Και αν κάποιος με ρωτα για εσας , θα λέω πως εισαστε ένα παραμύθι .
Και έτσι θα γίνω η αρχή του τελους για εσάς …

Αυτός ο δρομος .. πάλι με φωναζει . αυτό το πεζοδρομιο πάλι είναι σκοτεινο .
Πολεματα καρδιά μου και κοιμησου .. μα όταν ξυπνησεις να θυμασαι .......




Εκεί στο βαθος είναι το φως ….και αλλοι ειναι οι οχτροι σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: